شت کوین چیست ؟ آیا شت کوین بخرم؟

در دنیای امروز، بازار رمزارزها به یک بازار داغ و پر سروصدا تبدیل شده است. با وجود اینکه برخی از رمزارزها مانند بیت کوین و اتریوم توانسته‌اند جایگاه خود را به عنوان ارزهای دیجیتال عمده برای سرمایه‌گذاری پایدار کنند، اما هنوز هم بسیاری از رمزارزها به دلیل داشتن کامیونیتی قوی،‌ یا نوآوری‌هایی که در آن‌ها اعمال می‌شود که به عنوان شت کوین شناخته می‌شوند.

شت کوین چیست؟

شت کوین به رمزارزهایی گفته می‌شود که قابلیت استفاده‌ی کامل و کاربردی را ندارند و به صورت عمده در بازارهای خرید و فروش اینترنتی معامله می‌شود. بسیاری از شت کوین‌ها بر پایه تکنولوژی بلاکچین ساخته شده‌اند، اما به دلیل نبود کاربرد عملی و بستری برای استفاده‌ی آن‌ها، معمولاً در بازار رمزارزها به عنوان ارزهای بدون ارزش شناخته می‌شوند. این ارزها در مقاطعی، همراه با رشدهای بزرگ همراه شوند و به دنبال آن 

آیا شت کوین بخرم؟

تصمیم به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال همیشه برای سرمایه‌گذاران سخت است. در مورد شت کوین‌ها، صرفاً به دلیل نام آن‌ها به عنوان ارزهای بدون ارزش، تصمیم گیری در مورد خرید آن‌ها باید با احتیاط و تحقیقات دقیق انجام شود. اگر شما به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها هستید، بهتر است بر روی ارزهای معتبر و پایدار باشید که توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار رمزارزها ثابت کنند.

به عنوان یک سرمایه‌گذار، همیشه باید محصولات و بازارهای مختلف را بررسی کنید و تحقیق کافی را انجام دهید تا بهترین تصمیم را برای سرمایه‌گذاری خود بگیرید.

شت کوین از کجا بخرم؟

درصورتیکه کاربر مبتدی هستید: باید از صرافی‌های ایرانی مثل سرمایکس یا تترلند، ارز تتر خریداری کنید و آن را به صرافی خارجی مانند Coinex منتقل کرده و تبدیل به شت کوین کنید و در موقعیت مناسب بفروش برسانید و سود خود را برداشت کنید. 

برای ثبت‌نام در سایت‌های موردنظر از اینجا ثبت‌نام کنید:

سرمایکس | تترلند | Coinex (با VPNواردشوید)

درصورتیکه کاربر حرفه‌ای هستید: میتوانید با اتصال ولت خود به سایت‌هایی ماننده poocoin آنها را معامله کنید. یادتان باشد قبل از معامله، در یوتیوب آموزش کارکردن با این سایت را ببینید و بی گدار به آب نزنید!

توجه: معامله شت‌کوین‌ها بسیار پر ریسک است و میتواند با ضرر همراه باشد. هرگز پولی که به آن نیاز دارید را وارد این کار نکنید زیرا امکان از دست رفتن آن وجود دارد.

جدیدتر قدیمی تر