آموزش ماین ارز دیجیتال با لپ تاپ | ماینینگ GRASS

در دنیای امروز، ارزهای دیجیتال به پدیده‌ای داغ و همه‌گیر تبدیل شده‌اند و افراد زیادی به دنبال راه‌هایی برای کسب این نوع ارزها هستند. یکی از این روش‌ها، استخراج یا ماینینگ است. در فرآیند ماینینگ، از قدرت پردازش کامپیوتر برای حل معادلات پیچیده ریاضی و تأیید تراکنش‌ها در شبکه بلاک‌چین استفاده می‌شود و در ازای آن، به ماینر ارز دیجیتال پاداش تعلق می‌گیرد.

ماینینگ با کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ، روشی نسبتاً ساده برای بدست‌ آوردن ارزهای دیجیتال است. اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا ماینینگ با لپ تاپ صرفه اقتصادی دارد یا نه؟ میتوان گفت هم بله و هم خیر

عوامل متعددی در تعیین سودآوری ماینینگ با لپ تاپ نقش دارند، از جمله:

  • نوع ارز دیجیتال: برخی از ارزهای دیجیتال، مانند مونرو و اتریوم کلاسیک، برای استخراج با لپ تاپ مناسب‌تر هستند ولی پاداش بسیار کمی دارند و به صرفه نیستند و بهتر است سراغ پروژه‌های نوپا مثل Grass رفت.
  • قدرت پردازش لپ تاپ: در برخی از سیستم‌های ماینینگ،‌هر چه قدرت پردازش لپ تاپ شما بیشتر باشد، می‌توانید ارزهای دیجیتال را با سرعت بیشتری استخراج کنید و سود بیشتری کسب کنید.
  • قیمت ارز دیجیتال: قیمت ارزهای دیجیتال دائماً در حال نوسان است. اگر قیمت ارز دیجیتال کاهش یابد، ممکن است سود شما از ماینینگ کمتر از هزینه‌هایتان باشد. همچنین اگر قیمت ارز دیجیتالی که ماین میکنید بالاتر رود، سود بیشتری نصیب شما میشود.

معرفی پروژه Grass 

اگر مصمم به شروع ماینینگ با لپ تاپ یا کامپیوتر هستید، پیشنهاد می‌کنیم که با پروژه Grass شروع کنید.

این پروژه یک ارز دیجیتال جدید به نام GRASS را ارائه می‌دهد.

‫ GRASS درحقیقت ماینینگ نیست و به فشاری به کامپیوتر شما وارد نمی‌کند،‌ بلکه یک سرویس به اشتراک‌گذاری پهنای باند است که در ازای ساعت‌هایی که روی سیستم شما فعال است،‌ به‌شما پاداش میدهد.

 به گفته توسعه‌دهندگان این پروژه، تنها ۳صدم‌درصد 0.03% از پهنای باند اینترنت شما را به خود اختصاص میدهد و مصرف اینترنت بسیار ناچیزی دارد.

ماین ارز دیجیتال گرس Grass

آموزش کسب درآمد از ارز دیجیتال GRASS

1️⃣ ابتدا توی لپ تاپ گوگل کروم Chrome رو باز کنید
2️⃣ وارد این سایت بشید و طبق عکس زیر،‌ یک حساب کاربری ایجاد کنید↓

3️⃣ بعد از ثبت‌نام Login کنید و روی گزینه Open Dashboard بزنید و روی Connect کلیک کنید
4️⃣ حالا برای نصب اکستنشن گوگل کروم روی گزینه Add to chrome کلیک کنید
5️⃣ بالا سمت راست روی دکمه پازل بزنید و گزینه Grass رو کلیک کنید تا فعال بشه.
6️⃣ همانند شکل زیر، روی نوار ابزار کروم، ‌ روی دکمه Grass بزنید ، بعد روی ۳نقطه بزنید و درنهایت روی دکمه Reconnect بزنید (درصورتیکه از شما Username و Password پنل Grass که تو مرحله 2️⃣  وارد کرده بودید رو خواست، مجدداً وارد کنید)


7️⃣ بعد از چند دقیقه ماینینگ شما شروع میشه!
8️⃣ دکمه Refresh رو بزنید تا از ارزهای ماین شده مطلع بشید
به دنیای Grass خوش اومدین.
برای آشنایی با گزینه های پنل ، عکس زیر رو با دقت نگاه کنید ↓

چگونه ارزهای ماین شده Grass را به تتر تبدیل کنیم؟
از آنجایی که توکن Grass هنوز در بسیاری از صرافی‌های بزرگ مثل Binance لیست نشده است، هنوز امکان برداشت ارزهای Grass وجود ندارد. بنابراین تا زمان لیست شدن آنها باید صبور باشیم و هرروز به ماینینگ ادامه دهیم تا دکمه برداشت در پنل فعال شود.

به یاد داشته باشید که این توکن این پروژه چون هنوز در صرافی‌های بزرگ لیست نشده است، از قیمت آن در آینده بی خبر هستیم. ممکن است سودآور نباشد،‌ ممکن هم هست بسیار ارزنده باشید و مبلغ قابل توجهی پاداش به ماین کنندگان اختصصاص پذیرد و بقول معروف همه‌مون سورپرایز بشیم!

آیا میتوان Grass را با گوشی ماین کرد؟

بله،‌ در گوشی های اندروید شما میتونید KIWI Browser رو نصب کنید و اکستنشن Grass رو، روی اون فعال کنید. حالا چرا KIEI؟ چون سایر مرورگرهای اندروید، قابلیت نصب اکستنشن ندارند. اما پیشنهاد میکنیم با کامپیوتر یا لپ‌تاپ انجام بدید که به باتری گوشیتون مستهلک نشه.

هرچقدر ساعت های بیشتری لپ تاپ را روشن بگذارید،‌ توکن‌های بیشتری میگیرید. من به شخصه ۱۵ ساعت درروز لپ تاپم را روشن میزارم یعنی از ۹ صبح تا ۱۲ شب.

چرا Grass برای من کار نمیکند؟

طبق گفته برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی، grass ممکن است در برخی از اینترنت های ADSL  کار نمیکند. شما باید امتحان کنید و ببینید روی اینترنت شما جواب میدهد یا خیر. در صورت کارنکردن، باید از اینترنت‌TD-LTE یا فیبر نوری استفاده کنید، یا از گوشی خودتان به لپ‌تاپ، اینترنت را هات‌اسپات کنید.   

موفق و پرسود باشید، فرصت رو از دست ندید و همین الان استارت Grass رو بزنید ✌🏼

سود بازار از آنِ افراد صبور است، نه عجول 🤞🏼

جدیدتر قدیمی تر