آیا بیت کوین سود دارد؟

پاسخ به این سوال از طرفی بله و از طرفی بسیار پیچیده است چون بستگی به شرایط بازار، ارزش بیت کوین در زمان خرید و فروش، و مقدار سرمایه‌گذاری شما دارد. به عنوان یک رمزارز، بیت کوین می‌تواند نسبت به دیگر ارزهای قابل معامله در بازار کاملاً متفاوت عمل کند، به عنوان مثال، قوانین بین‌المللی، اقتصاد جهانی و نوسانات بازارهای جهانی، همگی می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای بر قیمت بیت کوین داشته باشد.

آیا بیت کوین سود دارد؟


در صورتی که شما به عنوان یک سرمایه‌گذار در بازار بیت کوین شرکت کنید، احتمالاً باید به حساب خود تلاش کنید تا موقعیت دقیق بازار را فرا بگیرید و با استفاده از استراتژی‌های مناسب ، در سطوح مناسب اقدام به خرید پله‌ای کنید تا بتوانید در بازار گاوی (صعودی) به سود های خوب برسید. 

اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که بیت کوین با نوسانات شدید قیمت همراه است و به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران سود خود را در بیت کوین ندیده‌اند و حتی زیان برده‌اند. برای رسیدن به سودهای بزرگ باید در جای درست وارد و در جای درست خارج شد. اگر بیت‌کوین خریدید و در ضرر رفت باید آن را تا بازار صعودی بعدی hold کنید و صبور باشید 😉💪🏼 .

از کجا بیت کوین با بهترین قیمت بخریم؟

بیت‌کوین را میتوانید از صرافی‌های ایرانی ارزدیجیتال مانند سرمایکس یا نوبیتکس خریداری کنید. و بعد از خرید آن را به ولت شخصی خودتان منتقل کنید. دقت داشته باشید هنگام نقل و انتقالات بیت‌کوین از تمامی صرافی‌ها (چه ایرانی و چه خارجی) مقداری کارمزد ثابت شبکه باید پرداخت شود و یک امر طبیعی است و از پرداخت آن ترسی نداشته باشید.

جدیدتر قدیمی تر