دوج کوین چیست؟ چگونه دوج کوین خریداری کنیم؟

دوج کوین چیست؟

دوج کوین (Dogecoin) یک رمزارز (cryptocurrency) است که در سال ۲۰۱۳ توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس به عنوان شوخی درست شد. این رمزارز با برگرفتن از شخصیت سگ شیرین‌ترین نژاد جهان "Shiba Inu" به وجود آمده است. با این حال، این رمزارز در سال‌های اخیر به عنوان یکی از مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از افراد به دنبال خرید و فروش آن هستند.


دوج کوین مانند بسیاری از رمزارزهای دیگر از فناوری بلاکچین (Blockchain) استفاده می‌کند. برای این کار، این رمزارز از الگوریتم Scrypt استفاده می‌کند و به صورت آنی (Instant) تأیید معاملات انجام می‌شود. بسیاری از تراکنش‌های دوج کوین در فضای اینترنت صورت می‌گیرند و هزینه تراکنش آن نسبتاً کمتر از رمزارزهای دیگر است.

چگونه دوج کوین بخریم؟

برای خرید دوج کوین، شما می‌توانید از یکی از صرافی‌های رمزارز معتبر مانند سرمایکس استفاده کنید. در ابتدا، باید یک حساب کاربری در یک صرافی ایجاد کنید. جهت ایجاد حساب اینجا کلیک کنید. سپس روی گزینه خرید ارز کلیک کنید و دوج کوین Doge را انتخاب کنید.

دوج کوین یک رمزارز جذاب و سرگرم‌کننده است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. دوج‌کوین هم مانند بقیه رمزارزها دارای نوسانات می‌باشد که در بلندمدت (۲ تا ۴ سال آینده) میتواند رشد چشمگیری داشته باشد.

جدیدتر قدیمی تر