آلت سیزن چیست ؟ بیت سیزن چیست ؟

اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعال باشید ،‌اصلاح آلت‌سیزن و بیت‌سیزن حتما شنیده‌اید. در این مقاله به زبان ساده آن را برای شما توضیح میدهیم:

بیت سیزن ‏ Bitcoin season چیست ؟

در فصـل بيـت کـویـن بـا رشد چشمگیر قیمت بیت‌کوین مواجهیم و این باعث میشه کاربران کریپتو بیشتر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند و توجهی به آلت کوینها نداشته باشند.

معمـولا وقتی شاخص دامیننس بیت‌کوین با مومنتوم و شتاب قوی به سمت بالا حرکت میکند، گفته میشه بیت سیزن شروع شده...

آلت سیزن ‏Altcoin season چیست ؟

بعـد از تـمـوم شـدن رشـد دوره ای بیـت کـویـن و ثابـت شـدن قیمتش، نوبت میرسـه بـه آلـت كـويـن هـا؛ در این زمان شاخص چیرگی بیت‌کوین (دامیننس) درحال کم شدن هست ( به سمت ۳۹ درصد حرکت میکنه) در این زمان کاربـران بـیـت کـويـن رو میفروشند و با توجه به مزایا و ویژگی ها خرید آلت کوین ها رو شروع میکنند و باعث تغییر قیمـت های جذاب مـی شـوند و در اصطلاح قیمت آنها To the moon میرود.


در آلت سیزن،‌آلت‌کوین‌ها رشد های خوبی رو تجربه میکنن و میشه سودهای خوبی گرفت. اگر آلت‌کوینی خریدید و سود کردید،‌طمع نکنید و سودتونو save کنید وگرنه ممکنه بازار ازتون سودتونو پس بگیره.

نکته درگوشی: در آلت سیزن سود ۱ سال بانک (و حتی بیشتر) رو میتونید تو ۱ هفته بگیرید! 😉

چارت دامیننس را از کجا ببینیم؟ 

برای مشاهده چارت دامیننس،‌ وارد سایت Tradingview بخش chart بشید و عبارت BTC.D رو جستجو کنید. بهتره در تایم‌فریم روزانه و هفتگی دامیننس رو بررسی کنید.

از کجا آلت‌کوین های خوب را خرید و فروش کنیم؟

صرافی کوینکس و بینگ‌ایکس بهترین و امن‌ترین صرافی برای معاملات ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی هستند. برای اینکار ip خود را تغیر داده و روی لینک‌های زیر کلیک کنید و همین الان از ثبت‌نام کنید:

ثبت‌نام در کوینکس | ثبت‌نام در بینگ‌ایکس

در صورتیکه تمایل دارید از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید، میتونید از صرافی‌های سرمایکس،‌ نوبیتکس یا اوکی‌اکسچنج استفاده کنید.

ثبت‌نام در سرمایکس | ثبت‌نام در نوبیتکس | ثبت‌نام در اوکی‌اکسچنج


جدیدتر قدیمی تر